RODO

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


 

  1. Administratorem Danych osobowych klientów jest Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Dobrym Mieście  ul. Kościuszki 2B 11-040 Dobre Miasto NIP: 739-010-25-38 REGON: 000973843 

  2. Inspektorem Ochrony Danych u Administratora jest Hanna Świątek, tel 885-960-055, pss.dobremiasto@wp.pl

  3. Administrator przetwarza dane osobowe klientów, którzy przystąpili do programu lojalnościowego na podstawie deklaracji klienta o przystąpieniu do programu oraz na podstawie wyrażonych przez niego zgód.

  4. Administrator przetwarza dane klientów w celu realizacji jego zobowiązań wynikających z programu lojalnościowego (udzielanie klientom rabatów) oraz w celach marketingowych.

  5. Przetwarzanie danych dokonywane przez Administratora polega między innymi na monitorowaniu zachowania klientów, poprzez monitorowanie ich zakupów dokonywanych przy użyciu karty lojalnościowej.

  6. Dane klientów podlegają profilowaniu i zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji wobec klientów w przedmiocie przedstawienia im dostosowanej do ich indywidualnych preferencji oferty handlowej.

  7. Dane klientów są przetwarzane w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.

  8. Klient może w każdej chwili wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.

  9. Dane klientów są przechowywane przez Administratora przez czas trwania programu lojalnościowego, po czym są niszczone.

  10. Administrator prowadzi monitoring wizyjny wszystkich punktów usługowych i handlowych we wszystkich swoich placówkach.

Monitoring jest niezbędny do zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów i ochrony mienia Administratora.

Monitoring nie obejmuje pomieszczeń sanitarnych, szatni, stołówek oraz palarni i pomieszczeń udostępnionych zakładowej organizacji związkowej.

Dostęp do zapisu monitoringu odtwarzanego w czasie rzeczywistym mają pracownicy upoważnieni przez ADO.

Nagrania obrazu ADO przetwarza wyłącznie do celów zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz klientów i ochrony mienia.

Nagrania obrazu przechowuje się przez okres nieprzekraczający 1 miesięca od dnia nagrania.

W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postepowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub pracodawca powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin określony powyżej ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

Po upływie okresów, o których mowa wyżej, uzyskane w wyniku monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu.

Pomieszczenia i teren monitorowany są oznaczone w sposób widoczny i czytelny, za pomocą znaku przedstawiającego symbol kamery i opatrzonego informacją: „Administratorem danych osobowych pozyskanych z monitoringu jest „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Dobrym Mieście Dane przetwarzane są w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia”.

  1. Każda osoba, której dane są przetwarzane przez Administratora ma prawo do:

  1. do żądania od ADO dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych (w celu realizacji tych praw klient powinien zwrócić się do ADO drogą mailową pod adresem:pss.dobremiasto@wp.pl, lub korespondencyjnie pod adresem:Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Dobrym Mieście ul. Kościuszki 2B 11-040 Dobre Miastoi, w korespondencji z ADO należy podać imię i nazwisko oraz nr karty klienta, a także opisać, czego dotyczy żądanie Klienta);

  2. jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – osoba, której dane dotyczą, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (cofnięcie zgody może nastąpić poprzez złożenie wypełnionego formularza cofnięcia zgody w dowolnym punkcie handlowo-usługowym ADO lub poprzez wysłanie informacji o cofnięciu zgody na następujący adres mailowy:pss.dobremiasto@wp.pl z adresu mailowego, który został podany przez klienta w formularzu przystąpienia do programu lojalnościowego, w oświadczeniu o cofnięciu zgody należy podać imię, nazwisko oraz nr karty klienta);

  3. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.